sobota, 25 stycznia 2014

Dla niepełnosprawnych

Czasem wynikają w życiu nieszczęśliwe wydarzenia - różne operacje, zabiegi itp. po których nierzadko jesteśmy unieruchomieni na parę dłużących się niemiłosiernie tygodni, albo i miesięcy. Sama parę dni temu przeszłam operację kolana. Jestem obardzo aktywnym człowiekiem i całodobowe gnicie w łóżku okrutnie mnie irytowało. Lekarz jednak powiedział, że nie wolno mi przeciążać operowanej nogi, dlatego wymyśliłam, że przydatny byłby wózek inwalidzki. Dowiedziałam się, że na pewien czas możemy taki sprzęt wypożyczyć. Nie jest to nazbyt kosztowne, a za to niesamowicie pożyteczne! W końcu mało kto potrzebuje wózka inwalidzkiego na stałe, a jego zakup to często duże pieniądze. Poza tym z tego typu wypożyczalni mogą korzystać inwalidzi, którzy chcą uprawiać różnego rodzaju sporty i wypożyczyć wózek, który im na to pozwoli. Jeśli szukasz informacji na ten temat: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz